7. helmikuuta 2015

Onko täällä enää ketään?

Minä täällä hei! Pitkästä aikaa...

Blogi on ollut suljettuna melkein vuoden, en enää kokenut tarvetta kirjoittaa tänne. Olen ehtinyt tutkimaan ajatuksiani ja selvittää päätäni. Tajusin, että piilotan tunteeni ostamalla tavaroita joita en edes välttämättä tarvinnut. Halusin kotini olevan täydellinen, koska muuten elämäni ei ollut. Halusin tuntea jotain ja uudet tavarat piristi mieltäni. Hetken. Nyt kaikki on paljon paremmin enkä enää tarvitse tavarapaljoutta tunteakseni jotain. Minulla on kaikki hyvin.

Kerroin jo keväällä, että aion muuttaa pois kokonaan toiseen kaupunkiin. Muutto sujui hyvin ja olen viihtynyt täällä uudessa pienessä kodissa todella paljon ja olen onnellinen! Ensimmäinen koti, jossa oikeasti viihdyn ja saan olla oma itseni. Todella pieni tämä on, silti juuri sopiva minulle. Tulen ainoastaan kaipaamaan vanhan kodin parveketta, niin ihana ja iso se oli.

Olisi todella kiva jatkaa blogin kirjoittamista, mutta en tunne sisustamiseen enää samanlaista intohimoa kuin ennen. Täällä uudessa kodissa kaikki on valmista ja viihdyn täällä oikeasti, vaikka asunto ei näytä enää sisustuslehdestä bongatulta. Ehkä tarvitsen pientä epätäydellisyyttä elämääni ollakseni onnellinen.

Vilautan vielä muutamat kuvat miltä uusi kotini näyttää ja sitten on aika jäädä taka-alalle. Kiitän kaikkia lukijoita, oli ihanaa kun joku jaksoi seurata ja kommentoida höpinöitäni. KIITOS!




1 kommentti :

  1. miksi miksi miksi lopetat! :< voisit jatkaa tätä ihan yleisesti kuulumisilla, kuvilla ja sellasta!

    VastaaPoista

Kiitos mielenkiinnostasi blogiani kohtaan. Kommentit piristävät aina.
Jos sinulla on vinkkejä tai ehdotuksia otan niitä mielelläni vastaan. :)